فرماندار کرمانشاه:

مردم با همه مشکلات اقتصادی از نظام‌شان دفاع می‌کنند

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۴:۳۷
کد خبر: ۷۸۳۷۳۲
مردم با همه مشکلات اقتصادی از نظام‌شان دفاع می‌کنند
تلاش‌های زیادی در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد تا در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین فضای نشاط و شادی برگزار بشود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز در اولین نشست هم‌اندیشی گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که با حضور رئیس شورای تبلیغات اسلامی و نمایندگان روابط عمومی ادارات در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۴_۰۹-۳۷-۱۲

فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسه پیش‌بینی و احراز  آمادگی برنامه‌های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران به نحو احسن برگزار شود.

او افزود: در تهدیدهای دشمن همه آگاه‌ هستند که دشمنان  انقلاب اسلامی شفاف اعلام کرده‌اند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نمی‌بیند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: بخش‌هایی از کارشکنی خود را در دی ماه سال گذشته انجام داد، و اکنون هم با ترورهای کوری که انجام می‌دهد وبا ایجاد نا امنی برنامه‌های دشمن همچنان ادامه دارد.

رنجبر ادامه داد: بارها دیده شده دشمن در مرزها با نیروهای نظامی و انتظامی ما درگیر شده است. که گوشه کوچکی از توطئه‌های دشمنان است.

او افزود: کلیه نقشه‌های دشمن با فداکاری اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و ارتش بحمدالله منجر به شکست شده است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: دشمن هزینه می‌کند در ایران مردم از نظام و انقلاب بریده شوند و به سوی دیگر برود.

رنجبر ادامه داد: اکنون می‌بینیم مردم با شرایط سخت خواهان استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و برای این انقلاب خون و شهید داده‌اند.

او از نمایندگان روابط عمومی حاضر در نشست خواست تیمی حد اقل شش نفره تشکیل دهند و نکات مهم دستاوردهای انقلاب را در زمینه فرهنگی، علمی و... را به دیگران ارائه دهند. و با تهیه تصویر و گزارش در فضای مجازی برنامه‌های مناسب را ارائه دهیم و سر فصل مطالب را در اختیار کلیه روابط عمومی‌ها قرار دهید.

فرماندار شهرستان کرمانشاه به چهلمین سالگرد پیروزمند انقلاب اسلامی اظاره کرد و گفت: 40 فرزند شهید شناسایی و معرفی شود که 40 مدیر در آغازین روز دهه مبارک فجر از این عزیزان تقدیر شود.

رنجبر افزود: در دهه مبارک فجر همه تلاش‌ها انجام شود در روستاها  و مناطق حاشیه‌نشین فضای نشاط و شادی برگزار شود.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم نمایندگانی از شهرداری، اتاق اصناف، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، امور عشایر، شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه یک گروه کارشناسی برای روش تبلیغی تشکیل دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز