رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نمایشگاه دستاوردهای بزرگ انقلاب بر پا می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۲:۳۶
کد خبر: ۷۸۳۷۴۲
نمایشگاه دستاوردهای بزرگ انقلاب بر پا می‌شود
جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کلیه شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از کرمانشاه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در اولین نشست هم‌اندیشی گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، که در سالن جلسات فرمانداری به ریاست فرماندار و با حضور مدیران روابط عمومی‌ها تشکیل شد.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۴_۰۹-۳۷-۱۴

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این نشست با تبریک چهلمین سالگرد پیروزمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: تمام توان دشمنان این بوده که ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نبیند.

اوبه تدابیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: خرد جمعی مسئولین و حمایت مردم بخصوص در یوم الله 13 آبان این نسخه دشمنان کور دل را باطل کرد. همه مردم خودجوش در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ستاد چهلمین سالگرد پیروز انقلاب از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، و ریاست شورای راهبردی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه می‌باشد.

سروری ادامه داد: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده است و 20 نفر از افراد  صاحب‌نام به عنوان مشاورین در جلسات شرکت داشته‌اند و 16 جلسه کار گروه تخصصی بیش از چند ین جلسه برگزار کرده‌اند.

او افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد دهه مبارک فجر از ماه‌های قبل در سپاه پاسداران، بنیاد حفظ آثار، اتاق اصناف، آموزش وپرورش و...  برنامه‌ریزی شده است.

سروری به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کلیه شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور برگزار  خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز