حمید محمدی اعلام کرد؛

علیرضا رشیدیان سکاندار جدید سازمان حج و زیارت می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۷۸۰
علیرضا رشیدیان سکاندار جدید سازمان حج و زیارت می‌شود
حمید محمدی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که به زودی علیرضا رشیدیان جایگزین وی در سازمان حج و زیارت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمید محمدی رئیس فعلی سازمان حج و زیارت از ترک پست خود به دلیل فعالیت در حیطه دیپلماسی عمومی و جایگزنی علیرضا رشیدیان به جای خود خبر داد.

محمدی در صفحه شخصی خود نوشت: بنابر تقبل مسئولیتی در حوزه دیپلماسی عمومی، به زودی برادر عزیزم حاج علیرضا رشیدیان سکاندار سازمان حج و زیارت خواهد شد. تجارب خوب ایشان استمرار حرکت در مسیر پیشرفت حوزه حج و زیارت کشور را نوید می‌دهد.

بسمه‌تعالی

«گرچه در ظاهر از فضای معنوی خدمتگزاری مستقیم به زائرین بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات جدا می‌شوم اما از سالیان دور همواره افتخار خدمتگزاری به زائرین را داشته و خواهم داشت. دو سال قبل در حالی که قرار بود در حوزه دیگری انجام وظیفه نمایم، بنابر ضرورت و اقتضای شرایط، مأموریت پیچیده و دشوار انجام مذاکرات حج ۹۶ را (پس از بن‌بست مذاکرات ۹۵ و تعطیلی حج) پذیرفتم.

الحمدالله مذاکرات عزتمندانه انجام شد و در نتیجه آن با تحقق تمامی مطالبات به حقِ جمهوری اسلامی ایران، راه بسته شده حج با افتخار به روی حجاج ایرانی گشوده شد. موفقیت مذاکرات، رضایت حجاج و مسئولین نظام از برگزاری حجی عزتمندانه و حفظ عزت و امنیت حجاج در طول موسم حج که با لطف خدا و همت همه دست‌اندرکاران حج حاصل شد، سبب شد تا با تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، این مسیر زیبا را همچنان ادامه دهند.

اما اکنون با حصول اطمینان از تحقق فضای مثبت و مورد انتظار، بنا بر تقبل مسئولیتی دیگر در حوزه دیپلماسی عمومی، این مسئولیت بزرگ را به برادر عزیزم حاج‌علیرضا رشیدیان می‌گذارم و امیدوارم که ایشان نیز با توجه به تجارب ارزنده خود، در این حرکت عظیم، معنوی و رو به پیشرفت، موفق باشند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز