مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

هیچ مدرسه هیزمی در استان نداریم

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۸:۴۶
کد خبر: ۷۸۳۸۲۸
هیچ مدرسه هیزمی در استان نداریم
مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با بیان اینکه 85 درصد مدارس این استان مجهز به سامانه گرمایشی استاندارد هستند، گفت: مدرسه ای با گرمایش هیزمی در استان وجود ندارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ پیام صدقی گفت: اعتبار خرید بخاری های هرموتیک (گازسوز استاندارد) امسال ابلاغ شده است که در مرحله اول در حال خرید 700 دستگاه بخاری گازسوز استاندارد هستیم و تا 2 ماه آینده به مدارس مناطق سردسیر ارسال و نصب می شود.

وی با اینکه در مرحله دوم نیز در صورت تخصیص اعتبار، همین تعداد بخاری اضافه می شود، گفت: حدود سه هزار و 500 کلاس از 24 هزار کلاس موجود بدون سامانه گرمایشی استاندارد بوده که از این تعداد یک هزار و 400 کلاس در مناطق محروم است.

صادقی تعداد کلاس های غیرمستحکم استان را نیز هفت هزار و 665 کلاس معادل 32 درصد کلاس های موجود اعلام کرد و افزود: 26 درصد کلاس ها نیمه مستحکم و 42 درصد نیز مستحکم هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای استاندارد سازی کلیه مدارس بدون تاسیسات گرمایشی حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

صادقی تعداد مدارس کانکسی (اتاقکی) فعال را 384 مدرسه و مدارس دایر خشتی را نیز یک مدرسه اعلام کرد و گفت: مناقصه تخریب و بازسازی مدرسه خشتی انجام شده است که در سال آینده به بهره برداری می رسد.

700 هزار دانش آموز و 46 هزار کادر آموزشی در پنج هزار و 200 مدرسه آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز