شهنازی سرمربی شهرداری ارومیه:

به حمایت همه هواداران و رسانه‌ها برای تیم شهرداری ارومیه نیازداریم

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۸۳۸۶۱
به حمایت همه هواداران و رسانه‌ها برای تیم شهرداری ارومیه نیازداریم
سرمربی تیم شهرداری ارومیه، حضور هواداران و رسانه‌ها را برای حمایت از این تیم خواستار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ناصر شهنازی سرمربی شهرداری ارومیه در رابطه با بازی فردای تیمش با فولاد سیرجان ایرانیان گفت: شرایط تیم نسبت به قبل ایده‌آل شده و اکنون می‌توانیم بگوییم که تیم از بحرانی که گریبانگیرش شده بود خارج شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان تیم بعد از چند شکست متوالی دچار افت روحی و کاهش انگیزه شده بودند که سعی کردیم با روانشناسی آنان و تمرینات منظم شرایط تیم را به وضعیت مطلوب برسانیم.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد آن هستیم که تیم با انگیزه وارد زمین مسابقه می شود و بازیکنان تیم دیگر ذهنیت باخت ندارند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه اظهار کرد: بازی فردا در برابر تیم فولاد، یکی از بهترین بازی‌ها و عملکردهای فصل را از تیم شهرداری خواهیم دید تا هواداران عاشق والیبال شهر ارومیه شاهد عملکرد خوبی که از تیم انتظار دارند را دیده و ما نیز برای بهبود عملکرد تیم  از همه هواداران، رسانه‌ها و تمام کسانی که می توانند این تیم را با حضورشان در سالن حمایت کنند درخواست داریم برای دیدن بازی تیم به سالن بیاییند.

شهنازی در مورد شرایط ادامه فصل تیم گفت: فعلا بازی به بازی ادامه می دهیم و تا بتوانیم آن چیزی که در هر دیدار مدنظر داریم دست پیدا کنیم و با توجه به زمان نسبتا زیادی که تا پایان فصل باقی مانده فعلا برای بهبود شرایط کنونی تیم تلاش می کنیم.

شهنازی در مورد تغییرات احتمالی تیم در نیم فصل هم اظهار داشت: فعلا تمام فکر و ذکر کادرفنی ادامه دادن فصل با بازیکنان فعلی است ولی اگر قرار باشد بازیکنی جذب تیم شود، این کار را در راستای تقویت تیم انجام خواهد گرفت و بازیکنان فعلی نیز همچنان در تیم حضور خواهند داشت.

سرمربی شهرداری در مورد بازگشتش به ارومیه اظهار کرد: من (شهنازی) به عشقم که به بازگشت به زادگاهم بود رسیدم و حالا می خواهم آن چه را که در توان دارم برای پیشرفت و اعتلای والیبال این شهر (ارومیه) خالصانه انجام دهم و مطمئن هستم که می توانیم والیبال این شهر را دوباره به جایگاه خوب‌اش برسانیم.

نظر شما