معاون استاندار:

حمایت از سرمایه گذاران وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۹:۲۸
کد خبر: ۷۸۴۱۱۸
حمایت از سرمایه گذاران وظیفه همه دستگاه های اجرایی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نباید سرمایه گذار این پروژه و پروژه هایی از این دست، گرفتار بروکراسی های پیچیده اداری شوند، تا مردم استان شاهد بهره برداری سریع از این طرح ها باشند.

به گزارش برنا،بهروز ندائی در جلسه بررسی مشکلات پل معلق هیر ادامه داد: باید در جلسات مربوط به سرمایه گذاری، مدیران کل ادارات و دستگاه ها، شخصا حضور داشته باشند تا مشکلات مطرح شده در همان روز و در همان جلسه حل و فصل شوند و روند اجرای کار طولانی نشود.

وی ضمن اشاره به برخی مشکلات زیر ساختی در مسیر اجرای پل معلق هیر افزود: سرمایه گذار محترم ظرف مدت یک هفته نقشه های مربوط به تاسیسات برقی و راه های منتهی به پل، همچنین مشکلات مربوط به بستر رودخانه را ارائه دهد تا مشکلات و نواقصات موجود را در اسرع وقت از طریق هماهنگی میان دستگاه های مربوطه مرتفع کنیم.

ندائی گفت: شهرداری هیر موظف است زمین هایی را که مقرر گشته بود طبق توافق اولیه،در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد، تعیین تکلیف کرده و گزارش آن را حداکثر تا هفته آتی ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان جلسه گفت: باید مشکلات زمین های واگذاری از طرف منابع طبیعی نیز حل و فصل شود تا با فراهم شدن شرایط مطلوب، شاهد بهره برداری از این پروژه، و جذب سرمایه گذاران جدید در بخش های دیگر استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز