با موضوع آسیب های فضای مجازی برگزار شد

جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امور جوانان مشگین شهر

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۶:۴۹
کد خبر: ۷۸۴۱۴۱
جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امور جوانان مشگین شهر
پنجمین جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امور جوانان شهرستان مشکین شهر با موضوع آسیب های فضای مجازی در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا،پنجمین جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امور جوانان شهرستان مشکین شهر با موضوع آسیب های فضای مجازی، دوشنبه 12 آذر با حضورگل محمدزاده نماینده فرماندار، تبریزچی رئیس اداره ورزش وجوانان و نمایندگان دستگاههای عضو ستاد برگزار شد

تبریزچی ضمن تبریک روزجهانی معلولین با اشاره به اینکه شبکه ­های مجازی ابزار جنگ نرم دشمن هستند و هدف آنها نابودی خانواده­ هاست، گفت: متاسفانه 2/ 81 درصد کاربران این شبکه، ایرانی هستند. این در حالی است که بر اساس داده­ های وزارت ورزش و جوانان، به طور میانگین جوانان کشور روزانه 9 ساعت به گوشی­های موبایل مشغول هستند.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان مشکین شهر افزود: از عوارض و جنبه ­های زیان بار استفاده مدیریت نشده از فضای مجازی آن است که تنوع­ طلبی عاطفی و جنسی در جامعه شیوع پیدا کرده که آسیب های روانی و اجتماعی زیادی دارد.
درادامه این جلسه کارشناسان هریک از دستگاههای عضو ستاد به ارائه پیشنهادات خود در خصوص موضوع پرداخته و راهکارهای کاهش آسیب های فضای مجازی را مورد بررسی قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز