استاندار مرکزی:

دشمنان در صدد تضعیف عملکرد نظام اسلامی هستند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۱:۰۸
کد خبر: ۷۸۴۲۵۱
دشمنان در صدد تضعیف عملکرد نظام اسلامی هستند
استاندار مرکزی گفت : دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های مختلف فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره در صدد تضعیف عملکرد نظام اسلامی هستندکه باید برای این برنامه های شوم تدابیر اثربخشی را تدارک دید.

به  گزارش برنا از اراک ، سید«علی آقازاده» در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی، افزود: مسئولان کمیته های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان باید با جاذبه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی نسبت به جذب و مشارکت جوانان در برپایی این جشن بزرگ اقدام کنند. 

استاندار مرکزی بیان کرد: شعار 40 سالگی انقلاب اسلامی(افتخار به گذشته و امید به آینده) است و تمامی دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از اول دی ماه امسال این شعار را در سربرگ های اداری قید کنند. 

آقازاده ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان وظیفه دارند امکانات و توانمندی های خود را در کارنامه 40 ساله از منابع مختلف استخراج کرده و به صورت مکتوب در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار دهند. 

وی بیان کرد: کمیته های ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه دارند برنامه های خود را با هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرایی کنند تا از انجام امور موازی جلوگیری شود. 

استاندار مرکزی ادامه داد: محور برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از طرح های عمرانی است و دستگاه های اجرایی وظیفه دارند حداکثر تا پایان هفته آینده فهرستی از تمامی طرح های عمرانی که تا پایان امسال بهره برداری می شوند را به معاونت هماهنگی امور عمرانی ارایه کنند تا به عنوان طرح های دهه مبارک فجر با حضور مقامات کشوری و استانی بهره برداری شوند. 

آقازاده افزود: برای ساماندهی طرح های عمرانی و سرعت بخی آمادگی طرح ها در بهره برداری دهه مبارک فجر لازم است کارگروهی ویژه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تشکیل و این مهم با جدیت هر چه تمامتر پیگیری شود. 

وی بیان کرد: فرمانداران نیز به عنوان روسای ستادهای شهرستانی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید فعالتر از گذشته عمل کنند و در مدت باقیمانده برنامه های مدونی در برگزاری این جشن بزرگ در شهرستان ها اقدام کنند. 

استاندار مرکزی ادامه داد: شالوده برنامه های دستگاه های مختلف در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید برگزاری نمایشگاهی قدرتمند با عنوان دستاوردهای 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و آحاد جامعه باید در هر چه باشکوهتر برگزاری این نمایشگاه مشارکت کنند. 

آقازاده تاکید کرد: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از منابع داخلی دستگاه خود هزینه اجرای برنامه ها را تامین کنند و هیچ دستگاهی نباید برای تامین منابع مالی کمیته ها نامه ای به ستاد برگزاری مراسم ارسال کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز