رییس هیئت تکواندولرستان:

حضور تیم تکواندو لرستان در یک تورنمنت خارج از کشور/تقویم ورزشی سال ۹۸ هیأت تکواندو استان در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۸۴۲۶۱
حضور تیم تکواندو لرستان در یک تورنمنت خارج از کشور/تقویم ورزشی سال ۹۸ هیأت تکواندو استان در دستور کار قرار گیرد
جافروفایی گفت: تکواندو لرستان با نگاهی رو به آینده و با سرعت خوبی در حال رشد و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛وفایی در جلسه هیأت تکواندو لرستان که با محوریت برگزاری دوره داوری درجه 3 و آزمون ارتقاء کمربند در خانه تکواندو برگزارشده بود ،اظهار کرد: بسیاری از زیر ساخت های این ورزش فراهم شده  و  درطی  این مدت که در راس این هیأت مشغول هستیم  تمام توان خود را در جهت بالا رفتن سطح این ورزش بکار گرفته ایم  که شواهد نشان می دهد  تکواندو در لرستان در مقایسه با سالیان گذشته رشد چشم گیری داشته است .

اوضمن اشاره به برنامه های پیش روی تکواندو استان  ،افزود:  دوره داوری و مربیگیری درجه 2 ( آقایان و بانوان ) و همچنین آزمون دان 3 و 4 ارتقاء کمربند در دو بخش مردان و زنان برگزار می شود.

وفایی تصریح کرد: تقویم ورزشی سال 1398 هیأت تکواندو استان لرستان در دستور کار قرار گیرد و هرچه سریعتر تکمیل و براورد مالی آن صورت گیرد .

او با در نظر گرفتن تقویم ورزش سال 1398 فدراسیون تکواندو و با مطرح کردن حضور یک تیم استان لرستان در یک تورنمنت خارج از کشور گفت:  در مجمع سالانه فدراسیون این موضوع را مطرح  تا در صورت موافقت در مصوبه سال 1398 فدراسیون قرار گیرد .

 وفایی با تاکید بر مسابقات open  که به میزبانی کیش در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می شودنیز  یادآورشد : هیأت های شهرستانی و کمیته های آموزش و استعدادیابی باید از هم اکنون افراد مستعد و با انگیزه در تمام رده های سنی را شناسایی کنند تا با برنامه ریزی منظم و دقیق زیر نظر مربیان فعال استان آماده و راهی این رقابت ها گردند که هیأت استان 50 درصد از هزینه نفرات شرکت کننده در این رقابت ها را پرداخت مینماید .

وفایی با اشاره به فعالیت بیشتر مسابقات پومسه در استان ،خاطر نشان کرد: باید در این رشته پر مخاطب قهرمان پروری شود که مستلزم تلاش و همکاری هیأت های شهرستانی و شناسایی افراد در این رشته باشند .

او با ابراز نارضایتی از کم شدن مدال های تکواندوکاران استان در رقابت های کشوری بیان کرد: برای رسیدن به این مهم نیاز به یک لیگ پویا در استان میباشد که برنامه ریزی و اجرایی کردن این کار را به کمیته مربوطه و همکاری دیگر کمیته ها در  دستور کار قرار دادند .

وفایی ادامه داد:  در پایان سال ارزیابی فعالیت هیأت های شهرستانی و کمیته ها صورت میگیرد و از هیأت و کمیته های برتر در دو گروه آقایان و بانوان تقدیر به عمل می آید .

رییس هیئت تکواندو لرستان  دوره کوچیگ به میزبانی استان لرستان و با حضور آقای سید نعمت خلیفه را بسیار پربار برای استان دانست وتاکید کرد:  اینگونه دوره ها باید در طول سال انجام بگیرد تا باعث بروز شدن سطح معلومات مربیان و داوران استان قرار گیرد  .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز