وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

هپکو به چرخه تولید بازگشته است / حفظ خطوط تولیدی حفظ اشتغال است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۸۴۵۲۳
هپکو به چرخه تولید بازگشته است / حفظ خطوط تولیدی حفظ اشتغال است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود در این شرکت حفظ می شود بلکه قابل ارتقا نیز خواهد بود.

به گزارش برنا از اراک ، رضا رحمانی در جریان بازدید از شرکت هپکو در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد به تولید نشستن هپکو هستیم و فعالیت و کار و تلاش در  این مجموعه در جریان است. این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته و کارگران و مدیران آن با انگیزه در حال کار هستند .

وی با بیان اینکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است گفت: حتما برنامه های مختلفی برای فعالسازی ظرفیت تولید استان و کشور در دستور کار است. 

وزیر صنعت با بیان اینکه برنامه دولت و وزارت صنعت حفظ و تامین خطوط تولیدی است، گفت: فعال شدن همه واحدهای تولیدی کشور در اولویت است و همه استانداران و دولت پیگیر این مهم هستند .

رحمانی حفظ خطوط تولیدی را به معنی حفظ اشتغال دانست و اظهار کرد: امروز یکی از برنامه های اولویت دار دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام خاصه پروژه های دارای بیش از ٦٠ درصد تولید است و نوسازی صنایع در اولویت قرار دارد. ظرفیت های مالی و حمایت مالی خوبی در این راستا در نظر گرفته شده است و هرگونه حمایت را اعمال خواهیم کرد .

وی افزود: براساس برنامه فعالسازی معادن کوچک کشور در دستور کار است و می توان تامین ماشین آلات مورد نیاز در این زمینه را از طریق هپکو انجام داد. بخشی از تولیدات و سفارشات شرکت هپکو نیز مربوط به شرکت راهداری کشور است. با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود حفظ می شود بلکه قابل ارتقا نیز خواهد بود .

 

نظر شما