عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی :

نگاه به استان مرکزی نیازمند تغییر است

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۶:۵۵
کد خبر: ۷۸۴۷۴۵
نگاه به استان مرکزی نیازمند تغییر است
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به استان مرکزی نیازمند تغییر است چرا که این استان قطب صنعت است و باید مشکلات این حوزه به صورت خاص رسیدگی شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید «مهدی مقدسی»       در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اراک برگزار شد افزود: برخی مصوبات فرآیند طولانی مدت دارند، استانداران نمایندگان دولت در استان ها هستند و باید اختیارات ویژه به آنان داده شود.
وی بیان کرد: وزیر صنعت در سفر خود به استان مرکزی بخشی از صنایع اراکرا بازدید کرد، صنایع سایر شهرستان های این استان نیز دچار چالش ها و مشکلات مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدوین الگوی مالی برای مشکل شناسی و حمایت از واحدهای صنعتی استان مرکزی باید تعریف شود.
مقدسی اظهار داشت: حمایت از کارگران همواره در دستور کار قرار دارد اما این مهم با شعار امکان پذیر نیست و تنها با رونق تولید گره از معضل گشوده می شود.
وی عنوان کرد: بسیاری از واحدهای بحران زده اراک از جمله هپکو و آذرآب روی ریل تولید قرار گرفته اند اما هنوز دارای مشکلات مختلف هستند و باید با حمایت و همراهی موضوعات رصد و حل شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظارت ها در دولت باید هوشمندانه افزایش یابد و هنوز خیلی از دستگاه ها به دولت هوشمند و الکترونیک نپیوسته اند.
مقدسی بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا تحریم های دشمنان به فرصت تبدیل شود و باید از داشته ها نهایت بهره را برای توسعه برد.

 

نظر شما