فرمانداررومشکان:

اختصاص ۵۹۰ میلیون تومان جهت اصلاح سیل بندها و بانکتهای دامنه کوه مهله

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۳:۵۷
کد خبر: ۷۸۴۸۳۳
اختصاص ۵۹۰ میلیون تومان جهت اصلاح سیل بندها و بانکتهای دامنه کوه مهله
نورالدین درمنان گفت: برای اولین بار در رومشکان، طرح مطالعات جامع حوزه آبخیز جنوبی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛درمنان  امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران رومشکان ضمن تاکید بر حفظ آمادگی کامل کلیه اعضای عضو ستاد مدیریت بحران، پیشگیری از وقوع حادثه را مهم تر از مقابله با آن برشمرد و اظهار کرد: در این راستا دستگاههای متولی باید با شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان نسبت به رفع و اصلاح آنها اقدام و تمهیدات لازم را جهت مقابله با حوادث احتمالی از جمله سیل، آتش سوزی، زلزله و .... انجام دهند.

اودر خصوص سیل بندها و بانکتهای دامنه کوه مهله،افزود: جهت تکمیل و اصلاح این بانکتها، ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در دست اجراست و بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 درمنان  در ادامه طرح مطالعات جامع حوزه آبخیز جنوبی رومشکان را اقدامی بزرگ و ارزشمند خواند که هم اکنون با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

او در پایان با توجه به احتمال وقوع سیلاب در این فصول از سال بر لایروبی دهانه پلها و مسیلها و همچنین تجهیز، تعمیر و آماده سازی کلیه ماشین آلات موجود در دستگاهها تاکید کرد.

 خبر: ابوذر سوری -رومشکان

 

نظر شما