مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

ادارات یک درصد از سهم خود در ماده ۴۱ را به برنامه های ستاد اختصاص دهند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۷:۵۰
کد خبر: ۷۸۵۰۸۳
ادارات یک درصد از سهم خود در ماده ۴۱ را به برنامه های ستاد اختصاص دهند
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دستگاه ها می بایست یک درصد از سهم خود را در ماده ۴۱ به برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان اختصاص دهند و از جوانان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا، حامد جولایی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: ادارات کل ورزش و جوانان متولی حوزه جوانان نیستند و به تنهایی نمی توانند این حوزه را مدیریت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: وزارت ورزش تنها دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور است و ۲۳ دستگاه دیگر در ایتن ستاد عضو هستند.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند این حوزه را حمایت و کنترل کند بلکه باید تمامی دستگاه ها به حمایت از ورزش و جوانان در استان بپردازند.

جولایی گفت: اعتباری که برای حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان اختصاص می یابد شاید ۵۰۰ میلیون تومان نباشد و این رقم جوابگوی نیاز حوزه جوانان نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: دستگاه ها می بایست یک درصد از سهم خود را در ماده ۴۱ به برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان اختصاص دهند و از جوانان حمایت کنند.

گفتنی است، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ریاست پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را بر عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز