شهردار سنندج:

فضای مجازی و نقد فرصتی برای فعالیت بهتر مسئولان است

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۰:۰۴
کد خبر: ۷۸۵۰۸۵
فضای مجازی و نقد فرصتی برای فعالیت بهتر مسئولان است
شهردار سنندج گفت: فضای مجازی می تواند فرصتی برای نقد مسئولان و گوش زد به فعالیت آنان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا، حشمت الله صیدی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: استفاده از فضای مجازی بستگی به فرهنگ فرد مصرف کننده دارد و گاهاً مشاهده می شود که تخلفاتی در فضای مجازی روی می دهد.

شهردار سنندج عنوان کرد: فضای مجازی می تواند فرصتی برای نقد مسئولان و گوش زد به فعالیت آنان باشد اما افرادی در قالب کانال های مجازی به تخریب مدیران می پردازند.

وی گفت: فضای جامعه به فضایی نا امید کننده تبدیل شده و شهرداری در حد توان جشنواره ها و مسابقات ورزشی را برای ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار می کند.

صیدی با بیان اینکه نیرو های شهرداری سنندج یکی از مظلوم ترین نیرو های استان هستند، گفت: تا کنون شهرداری سنندج توانسته نیمی از حقوق مهر ماه کارکنان را پرداخت کند.

شهردار سنندج با بیان اینکه در بسیاری از بخش ها با کثرت نیرو ها مواجه هستیم، گفت: اغلب نیرو های شهرداری بی سواد و کم سواد هستند و کمبود نیرو های کیفی بسیار شهرداری را آزار می دهد.

وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی از یکی از اصلی ترین مشکلات شهرداری سنندج است، گفت: میزان درآمد سرانه شهرداری سنندج کم بوده و ارزش افزوده دریافت شده توسط شهرداری سنندج یک چهارم شهر های بزرگ ایران است و با وجود چنین مشکلاتی این دستگاه اداره می شود.

صیدی افزود: شهرداری سنندج ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و درآمد شهرداری تنها ۵۰ درصد از حقوق پرسنل خود را می تواند تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز