فرماندار خوی در دیدار با خانواده ایلاتی :

افسانه ققنوس ریشه در جوانمردی، عشق و ایثار مردم ما دارد!

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۷:۵۹
کد خبر: ۷۸۵۳۰۶
افسانه ققنوس ریشه در جوانمردی، عشق و ایثار مردم ما دارد!
فرماندار خوی در دیدار با خانواده ورزشکار نوجوان خویی که بعد از مرگ مغزی با اهدای اعضای خود به چندین نفر عمر دوباره به آنها داد، گفت: افسانه ققنوس، پرنده ای که با بال زدن و آتش گرفتن و سوختن و از خاکسترش پرندگان دیگری زندگی یافتن، ریشه در جوانمردی، عشق و ایثار مردم ما دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیدمحمد عابدی در این دیدار که به همت سفیران اهدای عضو ترتیب داده شده بود، افزود: مادران شهرستان خوی در زمان دفاع مقدس با پرورش هزاران رزمنده و تقدیم بیش از یک هزار شهید، ثابت کردند که برای استقلال و آزادی و برای استقرار نظام اسلامی عزیزترین کسان خود را تقدیم می کنند و این ارزش بسیار والایی است که نام این شهرستان را جاودانه کرده است.

وی با تاکید بر اقدام فداکارانه پدر و مادر ورزشکار نوجوان ایلاتی، که با اهدای اعضای آن نوجوان، زندگی دهها نفر را نجات دادند، گفت: اینگونه فداکاری ها و ایثارها بنام مادران این شهرستان ثبت شده و نام آن را بلندآوازه تر خواهد کرد. .

رئیس شورای شهر خوی نیز دراین دیدار با خانواده محترم مرحوم ایلاتی  گفت: پدران و مادران ما با تلاش و فداکاری و ایمان و عشق و ایثار، شهرمان را دارالمومنین و دارالصفا کردند و نسل امروز با گسترش فرهنگ اهدای عضو و نجات زندگی دیگر هموطنان، این شهرستان را دارالنجات خواهند کرد.

مجید مقدم در این دیدار که به همت سفیران اهدای عضو این شهرستان ترتیب داده شده بود، افزود: شورای شهر و شهرداری خوی در کناراجرای پروژه های عمرانی و رفع معضلات شهری و زیباسازی و آبادانی شهر، تلاش می کنند فرهنگ غنی مردم و دیرینه مردم این شهرستان که برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی است و در عشق و ایثار و گذشت و فداکاری مردم ما تجلی می یابد را گسترش و عمومی کنند.

وی با اشاره به اقدام بزرگ خانواده وررشکار نوجوان خویی گفت: اقدام بزرگ و شایسته و قابل تحسین خانواده محترم این ورزشکار و قهرمان نوجوان نشان داد که این شهرستان در گذشته بدرستی دارالمومنین و دارالصفا نامیده شده و شورا و شهرداری خوی تلاش می کنند این فرهنگ در این شهرستان آنقدر گسترش یابد که در بین همه مردم ایران و حتی مردم جهان، شهرستان خوی دارالنجات هم نامیده شود

✍️در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده نوجوان ورزشکار مرحوم ایلاتی تجلیل شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز