مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد:

بیش از ۹۰ درصد از فضای نمایشگاهی تکمیل شده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۸:۲۶
کد خبر: ۷۸۶۹۷۵
بیش از ۹۰ درصد از فضای نمایشگاهی تکمیل شده است
مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد: استقبال استارتاپ‌های حوزه شهر هوشمند بسیار خوب بوده وتاکنون بیش از 90 درصد از فضای اختصاص داده‌شده به این کسب وکارها تکمیل شده است.

 اردکانی در اولین نشست خبری این نمایشگاه، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حضور استارتاپ‌های نوپا در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اظهارکرد: حوزه استارتاپ‌ها از بخش‌های جذاب نمایشگاه‌های حوزه فناوری و هوشمندسازی بوده و این کسب‌وکارهای نوپا همواره روح تازه‌ای را به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند.

اردکانی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی متعددی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مجموعه کارگاه‌های آموزشی هوشمندسازی، با همکاری دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود، این کارگاه‌ها که محتوای علمی و آموزشی مرتبط با حوزه شهر هوشمند دارد، از سوی کانون نوآوری و خلاقیت دانشگاه فردوسی مشهد طراحی محتوا و اجرا خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: این کارگاه‌ها در موضوعات (open data) و (Gamification)، حوزه نوآوری و زیرشاخه‌های آن و موضوعات مبتلابه استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری ، برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و علاقه‌مندان به موضوعات فوق برگزار می‌شود.

اردکانی، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی علاقه‌مندان با دستاوردهای جدید در حوزه‌های مختلف خدمات هوشمند شهری، جذب ایده‌های نو و افزایش سطح اطلاعات شهروندان درباره فرصت‌های هوشمندسازی در تمامی زمینه‌ها عنوان کرد.

مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند افزود: این  نمایشگاه ، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، 12 تا 16 دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.

گفتنی است؛  علاقه‌مندان می‌توانند از این پس اخبار و اطلاعات مربوط به هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند را در رسانه های اجتماعی با شناسه smartcity.expo@ و در پیام‌رسان‌ها با عنوان «شهر هوشمند» دنبال کنند. همچنین سایت رسمی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند، به آدرس smartexpo.mashhad.ir نیز مجموعه اتفاقات مرتبط با این حوزه‌ها را پوشش خواهد داد.

 

نظر شما