استاندار بوشهر:

مسائل سیاسی نباید در گزینش افراد دخیل شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰:۱۸
کد خبر: ۷۹۶۵۸۲
مسائل سیاسی نباید در گزینش افراد دخیل شود
استاندار بوشهر گفت: کار هسته گزینش می‌تواند سرنوشت افراد را تغییر دهد برهمین اساس گزینشگران نباید مسائل سیاسی و جناحی را در گزینش افراد دخیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند در آئین تجلیل از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت 15 دی سالروز تاسیس نهاد گزینش به فرمان امام (ره) افزود: کارآمدی نظام اداری بستگی به نیروی انسانی توانمند دارد که در این ارتباط رسالت نیروهای هسته گزینش بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: در گزینش افراد نباید نگاه سیاسی و حزبی دخالت داده شود و گزینشگران در این عرصه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.

گراوند با تاکید بر رعایت حق و حقوق آحاد مردم در عرصه گزینش در استخدام دستگاه‌ها و شرکت‌ها اظهار داشت: چنانچه حقوق افراد رعایت نشود سرنوشت زندگی افراد تغییر می‌کند و خداوند که ناظر بر اعمال انسان‌ها است از این مهم گذشت نمی‌کند.

وی اظهار کرد: مبنای کار گزینشگران باید براساس قانون شرع و خدایی باشد تا حق کسی ضایع نشود.

استاندار بوشهر افزود: بدون شک انتخاب افراد برای اشتغال در بخش‌های گوناگون دستگاه‌ها باید بر اساس توانمندی در ارائه خدمات به جامعه هدف باشد.

گراوند بیان کرد: هر چند اعتقاد و ایمان افراد در ارائه خدمت به جامعه تاثیرگذار است ولی توانمندی و قابلیت افراد هم باید در کنار تکلیف شرعی آنان در این عرصه درنظر گرفته شود.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات و بهره‌گیری از تخصص گزینشگران از برنامه‌های هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

ابوالحسن دهاز افزود: انتخاب نیروهای توانمند و جلوگیری از ضایع شدن حق افراد از ویژگی‌های هسته گزینش است.

وی افزود: چهارمین دوره تخصصی گزینشگران بهمن ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

دهاز اظهار داشت: در یکسال گذشته 9 هزار و 840 پرونده استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی دستگاه های مختلف به هسته های گزینش دستگاه های اجرایی ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این آئین از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.

 

نظر شما