به مناسبت درگذشت آیت ا... سیدحاتمی رخ داد؛

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۹:۱۸
کد خبر: ۷۹۷۱۱۸
پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت ا... حاج سید ابراهیم سیدحاتمی با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش برنا، متن پیام به شرح زیر است:

                            بسم الله الرّحمن الرّحیم

                                                            انّا للّه و انّا الیه راجعون

 ارتحال عالم ربانی ، حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی ، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امین مردم فهیم و ولایی دارالارشاد اردبیل که پس از سال ها تلاش ارزنده در کسوت روحانیت و خدمت به این مرزوبوم الهی ، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت موجب تاثر و تالم قلبی گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار حق  که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، ازچهره های درخشان استان مقدس اردبیل بود که همواره برای رضایت خداوند، نشر آموزه های اسلامی و انقلابی ، مصالح مردم و آینده منطقه و کشور کوشید و صالحات باقیات متعددی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانبان، این ضایعه  مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «عج»، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایی استان ، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده های معزی و نیز شاگردان و مریدان حضرتش ، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنیم.

 

 سیدحسن عاملی                                        اکبر بهنام جو                       

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل                 استاندار اردبیل 

 

 

نظر شما