"عبدالله عزیزپور " در گفت وگو باخبرگزاری برنا:

پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان به میانگین کشوری رسیده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۹۷۵۶۱
پرداخت تسهیلات  ازدواج در لرستان به میانگین کشوری رسیده است
معاون جوانان وامورفرهنگی ورزش و جوانان لرستان به برنا گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج در استان به نرم کشوری رسیده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عزیزپور روز سه شنبه در گفت وگو با برنا اظهار کرد: با پیگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان ، وضعیت پرداخت تسهیلات  ازدواج استان به میانگین کشوری رسید.

او افزودبا پیگیری های این اداره کل و به همت مهندس امیری معاون استاندار خوشبختانه لرستان موفق شد، آذرماه به میانگین کشوری در پرداخت تسهیلات برسد.

 عزیزپور بااشاره به اینکه آمار وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه در کل کشور  ۷۰ درصد بوده،تصریح کرد:این  آمار در لرستان ۶۸ درصد یعنی ۲ درصد زیر میانگین کشوری بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش وجوانان لرستان ،خاطر نشان کرد:با پیگیری های این اداره و همت مهندس امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی لرستان و با همراهی و همکاری بانکها خوشبختانه این آمار  تاپایان آذر۹۷ به ۸۴ درصد یعنی نرم کشوری رسید.

 او در پایان همراهی مسئولان دراین حوزه را کمک به امور جوانان استان دانست و یادآورشد:  ازدواج یکی از مقوله های مهم زندگی است که می طلبد متولیان توجه بیشتری به آن داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز