فتاحی:

سال ۹۸ نگاه ویژه‌ای به کوهنوردی خواهیم داشت

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۹۸۰۲۹
سال ۹۸ نگاه ویژه‌ای به کوهنوردی خواهیم داشت
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سال 98 نگاه ویژه‌ای به کوهنوردی خواهیم داشت و از میزبانی رویدادهای ورزشی در این رشته استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع سالیانه هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان ضمن گرامی داشت کوهنوردان جان باخته خراسانی در سال‌های گذشته گفت: کوهنوردی یکی از رشته‌های ورزشی است که علاوه بر صمیمیت تیمی بین ورزشکاران مخاطرات زیادی دارد، چرا که عمده فعالیت این رشته در دامنه طبیعت وصعود به قله‌های مرتفع است که کار مدیران این رشته را دشوار می‌کند.

وی با بیان اینکه برای کاهش خطرات این رشته فدراسیون‌ اقدام به تشکیل باشگاه‌ها کرد ادامه داد: بااین اتفاق ورزشکاران و علاقه‌مندان زیر نظر مربیان دوره دیده فعالیت خود را انجام می‌دهند؛ برای توسعه، مدیریت و ساماندهی باشگاه‌های صعودهای ورزشی و سنگنوردی اعضای هیئت و کوهنوردان خراسان رضوی زحمت زیادی می کشند تا این رشته بتواند رشد داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: در خراسان رضوی به‌خاطرحضور بابرکت امام رضا(ع) نوع فعالیت در استان متفاوت است و در تمامی برنامه های ورزشی تلاش می‌شود که احترام وشأن استان رعایت شود.

فتاحی با اشاره به افتخارات سال‌های اخیر هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی بیان کرد: ورزشکاران استان در المپیاد استعدادهای برتر موفقیت های خوبی کسب کردند، ۵طلا ارزشمند آخرین موفقیت کوهنوردان خراسانی بود که نشان‌دهنده وجود استعدادهای برتر در این استان است.

وی از اهمیت فعالیت‌ شهرستان های استان گفت و افزود: خوشبختانه هیئت شهرستان‌ها عملکرد خوبی دارند، در سال ۹۸ توجه به این رشته ویژه خواهد بود و از برنامه های بزرگ کشوری استقبال می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز