معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

بیمارستان ولیعصر(ع) اراک سال آینده آماده ارایه خدمات است

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۱:۰۸
کد خبر: ۷۹۸۰۶۴
بیمارستان ولیعصر(ع) اراک سال آینده آماده ارایه خدمات است
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(ع) اراک به عنوان بزرگترین طرح درمانی استان مرکزی، سال آینده آماده ارایه خدمات به بیماران است.

به گزارش برنا از اراک ، قاسم خان بابایی در حاشیه بازدید از مراکز بیمارستانی اراک افزود: تامین اعتبار برای تکمیل این بیمارستان به بودجه عمومی کشور بستگی دارد.

وی اظهار داشت: ساخت و ساز طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(ع) اراک به پایان رسیده است و اکنون مراحل نهایی تکمیل پیگیری می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک درآمدزایی مناسبی نصیب دانشگاه خواهد شد.

خان بابایی افزود: تامین تجهیزات، اجرای طرح تحول سلامت و تامین نیروی درمانی از جمله حمایت هایی است که وزارت بهداشت و درمان از طرح های درمانی دارد.

وی اظهار داشت: اراک به عنوان مرکز استان با جمعیتی قابل توجه به مردم دیگر شهرستان ها نیز خدمات درمانی ارایه می کند بنابراین باید ابعاد درمانی و زیرساختی مناسبی برای ارایه خدمات در آن فراهم باشد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قالب زیرساخت های بیمارستانی اراک قدیمی است و راه اندازی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(ع) برای این کلانشهر ضروری است.

خان بابایی افزود: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که با حمایت خیران راه اندازی شده است که در مجموعه درمانی طالقانی نیز باید از ظرفیت خیران استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز