رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح :

همکاری نیروهای مسلح کشور تنگاتنگ است

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۹۸۰۶۵
همکاری نیروهای مسلح کشور تنگاتنگ است
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: همکاری، وحدت و انسجام نیروهای مسلح برای حفاظت از امنیت مردم و کشور تنگاتنگ است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین شکر الله بهرامی روز چهارشنبه درآیین معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف واحد برای فداکاری و از خود گذشتگی آماده هستند.

وی بیان داشت : اتحاد و همدلی در تمام ماموریت های اجرایی نیروهای مسلح نهادینه شده

شده و ارتباط بسیار تنگاتنگی بین نیرو های نظامی و انتظامی برقرار است و همه برای یک هدف واحد در جامعه فعالیت می کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد که تعهد به مردم از مهم ترین رویکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

رئیس کل دادگستری استان البرز نیز در این آیین گفت: پیشگیری از وقوع جرم حرکتی پسندیده برای دستگاه قضا است که سال های اخیر اقدامات خوبی دراین زمینه انجام شده است.

احمد فاضلیان افزود: در پس پیشگیری برای مقابله با اعمال مجرمانه باید به دنبال راهکار اساسی بود که در بخش هزینه اقتصادی و غیر اقتصادی نیز را باید پذیرفت.

وی اضافه کرد: فقر امروزه ریشه برخی جرائم است که متاسفانه اقشار آسیب پذیر جامعه را درگیرخود کرده و باید در این زمینه ریشه ای به دنبال راهکار مناسب باشیم.

فاضلیان افزود: خوشبختانه درحوزه جرائم قضایی درنیروهای مسلح شاهد کاهش جرائم به واسطه اقدامات پیشگیرانه هستیم و انتظار داریم که نیروهای مسلح نیز با ارتباط مستقیمی که با مردم دارند در بکارگیری امور پیشگیرانه بیشتر توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد که مهم ترین اهداف سازمان نظام قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار نیروهای مسلح است که درمحیطی قانونمند همه را به برای اجرای قانون ملزم کرده تا نظم وآگاهی درآن نهادینه شود.

در این آئین از خدمات سید رضا حسینی قدردانی و فرج اله افشار به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز معرفی شد.

 

نظر شما