مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

پرداخت۱۹۵هزار وام قرض‌الحسنه در زمینه حمایتی، مسکن، اشتغال و کارگشایی

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰:۵۹
کد خبر: ۷۹۸۰۷۷
پرداخت۱۹۵هزار وام قرض‌الحسنه در زمینه حمایتی، مسکن، اشتغال و کارگشایی
مجید باجلان گفت: سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فرهنگ‌سازی و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ باجلان صبح روز چهارشنبه  در جلسه شورای اداری کمیته امداد استان لرستان ،اظهارکرد:  بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی برای توسعه مقوله قرض‌الحسنه در طول سال‌های گذشته و استفاده از ظرفیت‌های عظیم نیکوکاران و خیران و پویاتر نمودن شیوه‌های دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی مدیران کمیته امداد بوده است.

 اوافزود:راه‌اندازی صندوق باهدف تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری هم‌وطنان نیکوکار ازیک‌طرف و گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر از اهداف صندوق قرض‌الحسنه است.

باجلان ضمن اشاره به فعالیت‌های قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت ،تصریح کرد: در این صندوق ۲۵۰۰ میلیارد تومان  سرمایه  داریم که این منابع غالبا به عنوان وام کارگشایی، مسکن، اشتغال و جهیزیه در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می گیرد.

به گفته او از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ هزار وام قرض‌الحسنه درزمینه حمایتی، مسکن، اشتغال و کارگشایی پرداخت‌شده است.

باجلان با بیان اینکه ۱۷۰ هزار فقره از این تسهیلات، وام کارگشایی بوده است،خاطر نشان کرد: در ۹ ماهه سال جاری، ۹۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت کرده ایم وهدفمان این است تا این رقم را تاپایان سال جاری به به ۱۵۰۰ میلیارد تومان برسانیم .

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  تشریفات زائد اداری را نمی خواهیم و به  دنبال  تبدیل شدن به بانک  نیستیم  ،گفت:  اعتبارات خاصی به مناطق محروم اختصاص داده شده است .

 باجلان با بیان اینکه مشکل ما در جذب سپرده است برضرورت  استفاده از پتانسیل مشارکت های مردمی در جذب سپرده در این صندوق تاکید کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز