مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان ،خبرداد:

برگزاری مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در استان

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۹۸۱۰۲
برگزاری مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در استان
"فرشته طهماسبی " از برگزاری مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛طهماسبی در گفت وگو با رسانه ها  از فراخوان سراسری شرکت در مسابقه "برگ چهلم"  ویژه دهه فجر در استان لرستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با هدف بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در استان برگزار می شود.

او افزود: در بخش مسابقه کتابخوانی که با عنوان «احیاگر قرن» برگزار می شود، کتاب "درس هایی از امام خمینی(ره)"  نوشته رسول سعادتمند به عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده است و علاقمندان به شرکت در این بخش از مسابقه می توانند جهت دانلود فایلpdf  این کتاب و دریافت برگه شرکت در مسابقه، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir و نزدیک ترین کتابخانه عمومی سراسر استان مراجعه نمایند.

طهماسبی تصریح کرد: برای شرکت در مسابقه نقاشی که برای رده سنی کودک (11- 7 سال) در نظر گرفته شده است، علاقمندان می توانند پس از دریافت برگه های ویژه شرکت در مسابقه  از کتابخانه های عمومی ، جذاب ترین بخش از کتابی که با موضوع انقلاب اسلامی مطالعه کرده اند را  نقاشی و تصویرسازی کنند و آن را به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل دهند.

او، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «نوگلان انقلاب» را از دیگر بخش های این مسابقه برشمرد و یادآورشد: در این بخش نیز علاقمندان می توانند با ارسال حداکثر سه عکس از حضور پر شور کودکان در مراسم راهپیمائی 22 بهمن سال جاری و ارسال آن از طریق پیام رسان های «سروش»، «بله» «ایتا» «آی گپ» به شماره 09908147626 نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

طهماسبی مهلت شرکت در مسابقه برگ چهلم را سی ام بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت:  به برگزیدگان بخش های مختلف این مسابقه از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز