افتتاح اورژانس ۵ آذر گرگان در سفر دولت تدبیر و امید به گلستان

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۹۸۱۳۰
افتتاح اورژانس ۵ آذر گرگان در سفر دولت تدبیر و امید به گلستان
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز اورژانس و تروما بیمارستان 5 آذر گرگان در سفر دولت تدبیر و امید به گلستان افتتاح خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد نعیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هفته آینده دولت تدبیر و امید به استان، افزود: مرکز اورژانس و تروما بیمارستان 5 آذر که به نام شهید نظام الدین نبوی از شهدای واقعه 5 آذر گرگان مزین شده، به عنوان یکی از پروژه های بزرگ در این سفر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه در 11 هزار متر مربع در مدت 20 ماه ساخته و تجهیز شده است.

نعیمی بیان کرد: این مرکز دارای 152 تخت در بخش های اورژانس، بستری، ایزوله، اطفال، ICU است. در این مرکز 2 اتاق عمل بزرگ و 2 اتاق عمل کوچک دیده شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز این مرکز 90 میلیارد تومان هزینه شده است.

نعیمی گفت: امیدواریم با افتتاح این مجموعه که بزرگترین پروژه طرح تحول سلامت در استان گلستان است، خدمات بهتری به مردم گرگان و استان ارائه کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعا در سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان، 22 پروژه در بخش سلامت و آموزش با اعتبار بالغ بر 186 میلیارد تومان در استان به بهره بردار می رسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: افتتاح بخش مغز و اعصاب بیمارستان آل جلیل آق قلا با ظرفیت 25 تخت، سلامتکده طب ایرانی و مکمل و اورژانس هوایی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این سفر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز