مدیرکل کمیته امداد لرستان:

پرداخت ۸ هزار و ۲۰۰ مورد وام کارگشایی به مددجویان لرستانی

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۶:۲۴
کد خبر: ۷۹۸۱۷۶
پرداخت ۸ هزار و ۲۰۰ مورد وام کارگشایی به مددجویان لرستانی
جاسم محمدی فارسانی از افزایش 40 درصدی مشارکت های مردمی طی 9 ماهه امسال در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛محمدی فارسانی  روز چهارشنبه در شورای اداری کمیته امداد استان که با حضور مدیرعامل صندوق امداد ولایت برگزارشده بود،اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8200 مورد وام کارگشایی بااعتبار 32 میلیارد تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.

اوضمن اشاره به  به منابع اعتباری این وام‌ها ،افزود: 23 میلیارد از این مبلغ از حوزه اعتبارات تخصیصی صندوق قرض‌الحسنه ولایت و 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانک مهر تأمین‌شده است.

محمدی فارسانی در ادامه با اشاره به سه برابر شدن میزان مراجعات  به کمیته امدادلرستان  در  ماه های اخیر ،تصریح کرد: بین 21 تا 22 هزار خانوار در طول یک تا دو ماه  اخیر به  چرخه کمیته امداد استان وارد شده اند .

او  با اشاره  به فعالیت صندوق امداد ولایت در لرستان  ،یادآورشد:  33میلیارد تومان تسهیلات  توسط این صندوق در استان به  جامعه هدف پرداخت شده است همچنین تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات به عنوان  وام کارگشایی  و  8هزار و 200فقره وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت و یا از طریق بانک قرض الحسنه مهر پرداخت  کرده ایم .

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به بالا رفتن اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد  از افزایش 40 درصدی مشارکت های مردمی طی 9 ماهه امسال در استان خبرداد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز