رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

هیأت‌های ورزشی باید با جذب اسپانسر به خودکفایی و درآمدزایی برسند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۹۸۲۱۶
هیأت‌های ورزشی باید با جذب اسپانسر به خودکفایی و درآمدزایی برسند
باید مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی را به 50 درصد برسانیم و فدراسیون ورزش‌های همگانی توانسته بالاترین آمار فعالیت بانوان در رشته‌های ورزشی زیر مجموعه خود را داشته باشد.

 علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت: براساس سند چشم‌انداز شش ساله، میزان مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی باید تا سال 1404 به 50 درصد افزایش یابد.

 او با بیان اینکه در سند چشم‌انداز 1404 حرکت به سوی ایرانی شاداب، فعال و سالم مورد توجه قرار گرفته، افزود: طبق این چشم‌انداز برنامه‌ریزی شده تا میزان مشارکت مردم ایران در ورزش‌های همگانی به 50 درصد افزایش یابد.

 رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: براساس آخرین آمار که طی سال‌های گذشته احصاء شده میزان مشارکت مردم کشور در ورزش‌های همگانی 21 درصد است.

مجدآرا ادامه داد: به منظور بروزرسانی این آمار، از ابتدای امسال با ارسال پرسش نامه‌هایی - مطابق با شاخص‌ها و استاندارد کشورهای توسعه یافته- به هیأت‌های استانی آمارهای جدید را بدست آورده‌ایم که ظرف 15 روز آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

او به تدوین سند توسعه تحول ورزش‌های همگانی در کشور اشاره کرد و افزود: در این سند بر لزوم افزایش همکاری دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری در گسترش ورزش‌های همگانی تاکید شده و تاکنون 14طرح از این سند را به همه استان‌های کشور ابلاغ کرده‌ایم تا پیش از پایان سال‌جاری آنها را اجرایی کنند.

رئیس فدراسیون با اشاره ورزش‌های همگانی به مشکلات بودجه‌ای هیأت‌های استانی  گفت: هرچند فدراسیون ورزش‌های همگانی به نسبت دیگر فدراسیون‌های کشور بودجه بهتری را هیأت‌های زیر مجموعه خود می‌دهد، اما هیأت‌های استانی نباید منتظر اعتبارات فدراسیون باشند، بلکه باید با جذب اسپانسر به خودکفایی و درآمدزایی برسند.

مجدآرا  به فعالیت بیش از 60 کمیته و انجمن زیرمجموعه این فدراسیون در کشور اشاره کرد و گفت: این فدراسیون سه سال است با تلاش‌های این کمیته‌ها و انجمن‌ها توانسته کارآفرین‌ترین فدراسیون کشور باشد.

او افزود: همچنین در بحث آموزش هم با برگزاری 1300 کلاس بیشترین آمار برگزاری کلاس‌های آموزشی را  در بین فدراسیون‌ها به خود اختصاص داده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی توانسته بالاترین آمار فعالیت بانوان در رشته‌های ورزشی زیر مجموعه خود را داشته باشد.

مجدآرا ادامه داد: این فدراسیون در بحث توسعه ورزش در میان خانواده‌ها با تشکیل انجمن مادران برنامه‌هایی را درحال اجرا دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز