رئیس فدراسیون اسکی:

هیات های ورزشی انرژی خود را روی سنین پایه متمرکز کنند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۱:۲۳
کد خبر: ۷۹۸۲۳۳
هیات های ورزشی انرژی خود را روی سنین پایه متمرکز کنند
رئیس فدراسیون اسکی گفت: سرمایه گذاری روی استعدادهای شش تا 12 سال می تواند بازدهی بالایی داشته باشد و هیات های ورزشی باید انرژی خود را روی سنین پایه متمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سید عبدی افتخاری بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات اسکی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: هیات های ورزشی تا زمانی که کاری انجام نداده باشند نمی توانند از ادارت ورزش و جوانان درخواست کمک کنند.

رئیس فدراسیون اسکی اظهار داشت: هیات های شهرستانی باید ابتدا فعالیت هایی انجام دهند تا نظر مسئولین را جلب کنند.

او افزود: در یک شهرستان اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه نماینده شهرستان در این مورد تصمیم گیری و اعتباراتی را در نظر بگیرند و این مسئله تنها با فعالیت و پیگیری انجام خواهد گرفت.

افتخاری گفت: هیات های شهرستانی باید خواسته های خود را از طریق ادارات ورزش و جوانان همان شهرستان پیگیری و در خواست اعتبار داشته باشند.

رئیس فدراسیون اسکی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف فدراسیون پرداخت و گفت: اصلی ترین هدف فدراسیون اسکی استعدادیابی در رده های پایه بوده و هیات های شهرستانی نیز در همین راستا باید فعالیت داشته باشند.

او افزود: سرمایه گذاری روی استعدادهای شش تا 12 سال می تواند بازدهی بالایی داشته باشد و هیات ها نباید انرژی خود را روی رده های امید و بزرگسالان از دست بدهند.

افتخاری خواستار توجه هیات ها به اسکی صحرانوردی شد و گفت: فدراسیون اسکی در صورت راه اندازی چنین پیستی در کردستان می تواند 5 تا 6 ست صحرانوردی را در اختیار هیات استان قرار دهد.

رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه هیات های شهرستانی فعال شوند گفت: رقابت زمینه پیشرفت را فراهم می کند و اگر شهرستان های استان در رشته اسکی فعال شوند اسکی کردستان می تواند به قطبی در کشور تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز