باباملکی سرپرست هیأت "هندبال" کرمانشاه منصوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۴:۴۲
کد خبر: ۷۹۸۴۹۴
طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون هندبال، مصطفی باباملکی به عنوان سرپرست هیأت هندبال استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فدراسیون هندبال پس از موافقت با استعفاء ناصر سلیمی رئیس هیأت استان کرمانشاه، مصطفی باباملکی را به عنوان سرپرست این هیأت منصوب کرد.

phot-05

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه، با رد ارتباط استعفای رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، اظهارکرد: آقای سلیمی از مدتی پیش از اعلام این قانون به دلیل مشکلات خاصی که وجود داشت چندبار استعفاء کردند، اما از آنجایی که طی سال‌های گذشته منشأخدمات خیر در هیأت استان کرمانشاه بوده‌اند و در زمان تصدیش تیم‌های کرمانشاه مقام‌ها و افتخارات خوبی را برای این رشته در کرمانشاه کسب کردند، با استعفایش مخالف بودیم.

او افزود: در شرایط کنونی به فاصله چهارماه مانده به پایان دوره تصدی‌شان بر هیأت هندبال استان کرمانشاه و با توجه به اصرارشان بر استعفاء، هم فدراسیون و هم اداره ورزش و جوانان استان با این درخواست موافقت کردیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: پس از این پذیرش این استعفا، نماینده مورد نظرخود برای سرپرستی هیأت را به فدراسیون معرفی کردیم که مورد موافقت فدراسیون قرار گرفت.

عزیزی بابیان اینکه مصطفی باباملکی که به عنوان سرپرست هیأت انتخاب شده از پیشکسوتان این رشته در استان کرمانشاه است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پیش از پایان دوره سه ماهه سرپرستی، مجمع انتخابات هیأت را برگزار کنیم.

او در باره احتمال کاندیدا شدن سرپرست هیأت برای مجمع انتخاباتی نیز اعلام کرد: براساس قانون سرپرست فدراسیون‌ها نمی‌توانند به عنوان کاندیدا در مجامع انتخاباتی حاضر شوند، اما قانونی در این رابطه برای هیأت‌ها وجود ندارد و آقای باباملکی می‌تواند به عنوان کاندیدا در مجمع انتخاباتی هیأت هندبال استان کرمانشاه حضور داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز