مدیرکل ورزش وجوانان لرستان،خبرداد:

اجرای ۶ پروژه در مجموعه ورزشی «آزادی» شهرستان کوهدشت /پروژه ها سال ۹۸ به بهره برداری می رسند

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۳:۲۱
کد خبر: ۷۹۸۴۹۷
اجرای ۶ پروژه در مجموعه ورزشی «آزادی» شهرستان کوهدشت /پروژه ها سال ۹۸  به بهره برداری می رسند
"علی یاور عزیزپور " از اجرای ۶ پروژه در مجموعه ورزشی «آزادی» شهرستان کوهدشت خبر داد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عزیزپور ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی -ورزشی کوهدشت که با حضور استاندار لرستان ،نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین استانی وشهرستانی انجام گرفته بود با بیان این خبر به رسانه ها ،اظهار کرد: همه این پروژه‌ها در سال ۹۸ بهره‌برداری می‌شوند.

او با اشاره به بازدید میدانی استانداری لرستان از مجموعه ورزشی «آزادی» شهرستان کوهدشت ،افزود: این مجموعه حدود ۵۰ هزار مترمربع مساحت دارد و در حدود ۶ تا ۷ هزار مترمربع آن ابنیه ساخته شده است.

عزیزپور  با بیان اینکه این مجموعه ورزشی همه نیازهای شهر را به درستی پاسخ می دهد، خاطر نشان کرد: در این مجموعه ۶ پروژه در دست اجرا داریم که شامل کار ایجاد و یا مرمت و بازسازی می شوند.

او بیان کرد: احداث سالن مسابقاتی، پیست تارتان، سکوی تماشاگران، چمن مصنوعی،  بازسازی سالن شهید عالی پور و تعمیرات استخر پروژه هایی است که در مجموعه «آزادی» اجرا می شوند.

عزیزپور با اشاره به اینکه همه پروژه های مذکور فعال هستند، گفت اعتبارات خوبی برای بازسازی و اتمام پروژه ها دیده شده است و پیمانکار در این مجموعه فعالیت دارد.

او  با بیان اینکه مهم ترین پروژه ای که داشتیم بحث سکوی تماشاگران بود که بدون دقت لازم ایجاد شده بود و مقاومت لازم را نداشت،  عنوان کرد: این سکو با تکنولوژی روز دنیا مقاوم سازی شده و تا پایان قرارداد هم برنامه ریزی شده و اعتبار مورد نیاز آن تامین می شود.

به گفته عزیزپور بخشی از پروژه ها تا پایان امسال تمام می شوند، اما در مجموع همه پروژه ها برای سال ۹۸ بهره برداری می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز