معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

۸۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در کرمانشاه اجرا می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۰:۴۸
کد خبر: ۷۹۸۵۱۰
۸۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در کرمانشاه اجرا می‌شود
حدود سه میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری کرده‌ایم که آنها را در اختیار هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهمند سال‌افزون معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امسال 80 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های ورزشی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

او به اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل، بهسازی و احداث مجموعه‌های ورزشی استان کرمانشاه در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: 17.5 میلیارد تومان از این اعتبار از محل اعتبارات ماده 12جهت بازسازی و تکمیل اماکن ورزشی آسیب دیده از زلزله پارسال سرپل‌ذهاب هزینه خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جمعاَ 77 پروژه در مناطق زلزله‌زده داریم که باید از محل این اعتبار تا تیر سال آینده کار بازسازی و تکمیل آنها به اتمام برسد.

سال‌افزون ادامه داد: 20 میلیارد تومان دیگر از مجموع 80 میلیارد اختصاص یافته صرف تعمیر و زیباسازی مجموعه ورزشی آزادی، ساخت پایگاه قهرمانی و آکادمی پزشکی، بازسازی مجموعه ورزشی قلیوند کنگاور، مجموعه احرار سرپل‌ذهاب، استخر سرپوشیده ثلاث، احداث 40 باب زمین خاکی روباز، احداث 20 باب زمین رو باز چمن مصنوعی و... خواهد شد.

او افزود: حدود سه میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری کرده‌ایم که آنها را در اختیار هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه قرار می‌دهیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به موضوع تعطیلی مجموعه ورزشی طاهری کرمانشاه در هفته اخیر اشاره کرد و گفت: این مجموعه بیشتر در اختیار رشته‌های تکواندو، ورزش زورخانه‌ای و کاراته است و متاسفانه به علت نقص در سیستم گرمایشی این هفته تعطیل شد.

سال‌افزون ادامه داد: اگر هیأت‌هایی که مجموعه را در اختیار دارند فقط 10درصد از درآمد هفت تا هشت میلیون تومانی خود از این مجموعه را صرف حفظ و نگهداری تجهیزات آن کنند، شاهد بروز مشکلات این چنینی و تعطیلی این مجموعه نیستیم. البته ما کار تعمیر این مجموعه را آغاز کرده‌ایم و ظرف هفته آینده سیستم گرمایشی آن دوباره راه‌اندازی خواه شد.

او افزود:  اداره کل ورزش و جوانان استان برای تعمیرات تمام اماکن ورزشی خود تنها 100 میلیون تومان اعتبار در اختیار دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به این اعتبار اندک انتظار داریم هیأت‌های ورزشی، اداره کل را در بحث نگهداری و تعمیر اماکن ورزشی که مورد استفاده قرار می‌دهند، یاری کند.

سال‌افزون ادامه داد: متاسفانه رؤسای هیأت‌های ورزشی در مجامع انتخاباتی ادعا می‌کنند که کار تعمیرات و بروزرسانی اماکن ورزشی مورد استفاده خود را انجام می‌دهند، اما بعدها حتی لامپ سالن‌های آن را هم ما تامین می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز