با حضور یحیی یوسف‌پور

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد معارفه شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۹۸۶۴۱
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد معارفه شد
طی حکمی از سوی استاندار مازندران، صدیقه حق‌شناس را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ طی مراسمی با حضور یحیی یوسف‌پور، فرماندار، احمد محمدی، معاون فرمانداری محمودآباد، غلامرضا رنجبر، بخشدار مرکزی و مسئولین دوایر فرمانداری با اهدای حکم استاندار مازندران، صدیقه حق‌شناس به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد معارفه شد. ‎

در حکم وی آمده است:

خانم صدیقه حق شناس

سلام علیکم

با عنایت به پیشنهاد فرماندار محترم محمودآباد، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد پست سازمانی شماره 909-27 منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره‌گیری از تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه موید و منصور باشید. توفیق روزافزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار خواستارم.

شایان ذکر است صدیقه حق‌شناس، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی، بوده و مسئولیت اداره سیاسی و اجتماعی و روابط عمومی و امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل را طی 18 سال گذشته در کارنامه دارد.

نظر شما