دکتر قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۴:۲۲
کد خبر: ۷۹۸۷۶۶
دکتر قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، دکتر امید قادری به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه امروز (22 دی) راس ساعت 14:30 دقیقه در سالن شهدای دولت استانداری  برگزار خواهد شد.

این مراسم باحضور معاون توسعه مدیریت و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور و مسئولین استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

امید قادری مدیرکل جدید میراث فرهنگی کرمانشاه از جمله مدیران جوان استان کرمانشاه است که سوابقی همچون مدیرکلی بیمه سلامت و مدیرکلی بهزیستی کرمانشاه را در کارنامه خود دارد.

هرچند برخی از افراد خاص به خاطر منافع‌طلبی در فضای مجازی به تخریب ایشان پرداختند و همیشه این اشخاص برای سود جویی بیشتر خود دست به این اقدام‌ها و این چنین کارها زده‌اند و تاکنون کاری هم پیش نبرده‌اند. باید بگذارید مدیر کارش را شروع کند و بعداز یکسال می‌توان عملکرد آن مدیر را نقد کرد و در موردشقضاوت کرد.

هرچند این افرادی که از این طریق در فضای مجازی به تخریب می‌پردازند تعداد اندگی هستند که از این راه می‌خواهند خودشان به آن سازمان نزدیک کنند تا به اهدافشان برسند ولی این بار هم موفق نشدند به اهدافشان برسند پس حیا و شرم  چیز خوبی است و کمتر چوب لای چرخ دیگران بگذارید.

جلیل بالایی مدیرکل پیشین میراث فرهنگی کرمانشاه از 19مهر امسال به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه منصوب و همزمان مسئولیت مسرپرستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه را عهده‌دار بود.

گزارش: محسن عباسی‌فرد

 

نظر شما