ثبت نام ۱۶ هزار زوج در طرح همسفر تا بهشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۴:۱۴
کد خبر: ۷۹۸۹۷۹
ثبت نام ۱۶ هزار زوج در طرح همسفر تا بهشت
مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با آغاز ثبت‎نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار زوج در این طرح ثبت‎نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر سعید رضایی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار درخواست در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت شده است که از این تعداد ۱۴ هزار زوج دانشجو مدارک خود را تکمیل نموده و بیش از ۱۰ هزار نفر مدارک‌شان تایید و ثبت نام آنها قطعی شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی ازبیستم آبان ماه گفت: تاکنون استان تهران با ۲۱۸۸ زوج، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور دارا بوده است و پس از آن، استان اصفهان با ۱۵۶۳ زوج و سپس استان یزد با ۹۴۹ زوج دارای بیشترین تعداد ثبت نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور افزود در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود ۸۷۸۶ زوج از ثبت نام کننده‌ها دانشجویان مقطع کارشناسی، ۳۲۱۱ زوج از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، ۸۸۸ زوج از دانشجویان مقطع کاردانی و ۱۱۵۸ زوج از دانشجویان مقطع دکتری هستند.

وی افزود: در سامانه جدید ازدواج دانشجویی امکانی را فراهم نموده تا هر زوج با داشتن یک پنل کاربری یکپارچه و پس از انجام فرآیندهای تائید مدارک و قطعی شدن ثبت‌نام در صورت تمایل در آزمون درسنامه «زنان و مردان تفاوت‌ها و تفاهم‌ها» شرکت نمایند تا امکان انتخاب کاروان و اعزام به مشهد برای آنان به وجود آید که تا کنون ۲۴ کاروان در سایت ثبت نام نموده‌اند.

دکتر سعید رضایی اشاره کرد به همت کلیه همکاران ستاد ازدواج دانشجویی اعزام کاروان ها از ۹ دی ماه آغاز شده که تا کنون این ستاد میزبان چهار کاروان با مجموع ۷۷۶ زوج بوده است و تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۲۰ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به این نکته که طول مدت این سفر سه روز خواهد بود و شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن شرکت در جشنواره ۱۰۱ فیروزه از هدایا و جوایز و بسته‌های فرهنگی و مزایای ویژه همچون غذای متبرک حضرت رضا «علیه آلاف التحیة و الثناء» بهره مند خواهند شد.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور همچنین یادآوری نمود مهلت ثبت‎نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی برای دانشجویان سراسر کشور تا پایان دی ماه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.org در این طرح شرکت نمایند.

 

نظر شما