معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

خودکشی جوان اراکی با گاز زغال

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۲:۲۱
کد خبر: ۷۹۹۳۳۳
خودکشی جوان اراکی  با گاز زغال
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: جوانی 25 ساله در اراک با قرار دادن ظرف زغالی روشن در خودرو، اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ  محمود خلجی افزود: 16دی ماه سال جاری خانواده یک جوان 25 ساله اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گزارشی از مفقود شدن فرزندشان را اعلام کردند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی و بر اساس اظهار بستگان این فرد، مشخص شد این جوان دارای مدرک کارشناسی مکانیک و بیکار بوده و به علت مشکلات فراوان دچار افسردگی شدید شده و در تابستان امسال نیز دست به خودکشی زده اما این خودکشی نافرجام بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات مشخص شد این جوان 25 ساله در 17 دی ماه جاری (یکشنبه شب) با خانواده خود تماس و از آنان طلب حلالیت کرده و پس از آن هیچ تماسی را پاسخگو نبوده است.

سرهنگ خلجی اظهار داشت: در ساعات پایانی 17 دی ماه چند کارگر یک کوره آجر پزی در حوالی شهر اراک، خودرویی را در یک محل صعب العبور مشاهده می کنند که جوانی در آن دراز کشیده اما هر چه او را صدا می زنند پاسخی نمی دهد که این افراد موضوع را به پلیس اطلاع می دهند.

وی گفت: تیم گشت انتظامی در محل حاضر و با هماهنگی مقام قضایی شیشه خودرو شکسته و مشخص شد فرد جوان ظرف زغالی را در داخل خودروی خود قرار داده و با بالا کشیدن شیشه ها و قفل کردن درهای خودرو، به علت استنشاق گاز سمی ناشی از سوختن زغال جان خود را از دست داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز