ثبت ۸ وقف جدید در حوزه سلامت

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۷۹۹۳۸۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 180 موقوفه در این استان مربوط به حوزه سلامت شامل خدمات دارویی و درمانی است و از محل این موقوفات منفعتی و متصرفی خدماتی به مراکز درمانی و افراد ارائه می شود.

حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: 50 هزار خدمت در حوزه سلامت(دارو و درمان ) از محل درآمد این 180 موقوفه به بیماران و مراکز درمانی ارائه می شود.

وی ادامه داد: از محل موقوفات مراکز درمانی مانند درمانگاه عبدالله رضوی در سوران شاندیز، بیمارستان منتصریه در مشهد، دارالشفا قمر بنی هاشم در نیشابور، بیمارستان 22 بهمن در گناباد و چندین مرکز دیگر در خراسان رضوی مورد حمایت قرار گرفته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همچنین از محل درآمدهای این موقوفات 16 هزار و 612 نفر حمایت دارویی، 14 هزار و 859 نفر خدمات پرستاری، 367 نفر خدمات رادیولوژی، 13 هزار و 847 نفر خدمات پزشک عمومی، سه هزار و 861 نفر خدمات دندانپزشکی، 16 هزار و 41 نفر خدمات ازمایشگاهی و 47 نفر خدمات بستری دریافت می کنند.

وی از ثبت هشت وقف جدید حوزه سلامت طی امسال تاکنون در خراسان رضوی خبر و ادامه داد: این موارد شامل دو باب منزل و یک باب مغازه در مشهد، زمین کشاورزی در سبزوار، بهره مندی از آب چاه و یک باب منزل در بردسکن، یک قطعه باغ در کلات و یک قطعه زمین در جوین هستند.

 

نظر شما