استاندار مرکزی:

مدیران همه تلاش خود را برای حل مشکلات صنایع به کار گیرند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۹۹۵۳۳
مدیران  همه تلاش خود را برای حل مشکلات صنایع به کار گیرند
استاندار مرکزی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آن ها در اولویت برنامه های این استان قرار دارد و مجموعه مدیریتی و امکانات منطقه در خدمت این هدف مهم است.

به گزارش ایرنا، سید  علی آقازاده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شرکت فلز سازه اراک، افزود: مدیران باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به کار بگیرند و مباحث خارج از اختیارات استانی نیز با جدیت تمام دنبال می شود.

وی بیان کرد: برخی کاغذبازی های اداری ایجاد مشکلاتی برای تولیدکنندگان و فعالان بخش اقتصادی می کندمه می طلبد در سایه تدبیر و همگرایی دستگاه های اجرایی این روند تسهیل شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: مدیران با مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی آشنا هستند و از هیچ کوششی در این راه دریغ ندارند.

آقا زاداه اظهار داشت: کیمیا صنعت اراک از واحدهای تولیدی موفق استان مرکزی است که نیاز به توسعه دارد اما، این توسعه باید با کاربری انبار و بدون افزایش ظرفیت باشد.

وی عنوان کرد: جاده دسترسی از دیگر نیازهای مهم این واحد صنعتی است که باید در سال 98 با مشارکت این بخش و همکاری اداره راه و شهرسازی انجام شود.

استاندار مرکزی افزود: شرکت کارا از دیگر شرکت های موفق در استان مرکزی و پیمانکار زیردست شرکت آذرآب اراک است که در بحث تولید انواع ترانس های برق و ماشین جوش سابقه طولانی دارد و این واحد می تواند بخشی از نیازها را پاسخگو باشد.

آقازاده تصریح کرد: شرکت کارا از واحدهای خوش حساب در مسایل کارگری و پرداخت حق و حقوق کارگران است و حل مشکلات این شرکت در دستور کار است.

وی اضافه کرد: این واحد تولیدی نیازمند 18 هزار متر مربع زمین است که باید در 2 گام با سطح عملیاتی 9 هزار متر در کمیسیون مربوطه مطرح شود و حداکثر اختیارات استان مرکزی برای تعیین قیمت این زمین به کار گرفته می شود.

استاندار مرکزی افزود: شرکت فلز سازه اراک از صنایع با سابقه و افتخارات صنعتی این استان که حل مشکلات مربوط به تامین اجتماعی باید در حد اختیارات مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده بیان کرد: شهرداری اراک نیز در خصوص تخریب ساختمان این واحد و ایجاد سازه جدید باید همکاری خوبی با این واحد داشته باشد.

وی گفت: مصوبات نشست های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران باید نسبت به اجرایی شدن آن ها و تعهدات همت ویژه به کار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز