استاندار مرکزی:

انقلاب اسلامی به عنوان الگویی موفق در جهان مطرح است

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۳:۳۶
کد خبر: ۸۰۷۲۴۳
انقلاب اسلامی  به عنوان الگویی موفق در جهان مطرح است
استاندار مرکزی گفت: وحدت کلمه رمز تحقق آرمان و کلام با برکت امام راحل است که باید روز به روز دامنه آن در جامعه گسترده تر شود.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور در بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: در سایه انسجام ملی است که پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به قدرت و اقتدار نظام با برکت اسلامی اعتراف می کنند.

وی، انقلاب اسلامی را بزرگترین یادگار و میراث معمار کبیر انقلاب بیان کرد و ادامه داد: حفظ و تقویت مبانی انقلاب اسلامی در سایه ارتباط تنگاتنگ ملت با مسئولان و پایبندی به خدمت صادقانه و عدالت گستری محقق می شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری هدایتگرانه امام خمینی(ره) و حمایت مردمی به پیروزی رسید و اکنون به عنوان الگویی موفق در جهان مطرح است.

آقازاده استقلال و اقتدار انقلاب را وابسته به حمایت مردم دانست و اظهار داشت: بنیانگذار کبیر امام خمینی(ره) همواره بر اهمیت جایگاه رهبری در نظام تاکید می کرد.

وی تصریح کرد: مردم وظیفه و نقش خود را انجام دادند و امروز تکلیف مسئولان نظام است که در راستای حمایت های مردم برای تحقق آرمان های جمهوری اسلامی قدم های بلندتری بر دارند.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی هرسال با شکوه تر از قبل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز