به میزبانی تهران؛

شناگر کردستانی در رقابت های شنا جام فجر چهار مدال رنگارنگ را کسب کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۸:۴۹
کد خبر: ۸۱۰۶۱۵
شناگر کردستانی در رقابت های شنا جام فجر چهار مدال رنگارنگ را کسب کرد
کوسار پیک شناگر کردستانی در پایان رقابت های شنا جام فجر که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد موفق به کسب چهار نشان رنگارنگ این رقابت ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های شنا مسافت بلند قهرمانی رده سنی 11 تا 14 سال پسران تحت عنوان جام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلام از روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه به میزبانی تهران آغاز شد و شامگاه روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها که در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد 500 شناگر به نمایندگی 27 باشگاه شنا از استان های سراسر کشور شرکت کردند و رقابت های خود را در مواد مختلف این رشته به نمایش گذاشتند.

در پایان این رقابت ها شناگر نوجوان کردستانی به نمایندگی از باشگاه تک استار سنندج موفق شد در چهار ماده مختلف چهار نشان رنگارنگ را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

در نتایج انفرادی این رقابت ها، کوسار پیک در ماده 50 متر آزاد با شکست حریفان خود توانست نشان زرین طلا را بدست آورد و در شنای 50 و 100 متر قورباغه موفق به کسب دو نشان نقره و در 200 متر قورباغه نیز یک مدال برنز را از آن خود کرد.

 در نتایج تیمی این مسابقات تیم موج آبی مشهد با مجموع ۳۵۳ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم های مرکزی (الف) و اصفهان (الف) به ترتیب با ۳۴۸ و ۳۰۷ امتیاز دوم و سوم شدند و باشگاه تک استار سنندج با 65 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز