پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

دعوت از مردم استان اردبیل جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷:۴۷
کد خبر: ۸۱۰۷۰۹
دعوت از مردم استان اردبیل جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل شنبه شب در پیام مشترکی مردم استان را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواندند.

به گزارش برنا، متن پیام به شرح زیر است:

                                       بسم الله الرحمن الرحیم

 یوم الله بیست و دوم بهمن، سرآغاز حکومت صالحان ، سپیده روشن پیروزی و روز افتخار، عزّت و اقتدار ملّت بزرگ ایران است و بی تردید ؛ گرامی داشت این روز عزیز،تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن وایثارگران والامقامی است که در عرصه های مختلف ؛ برای به ثمررسیدن انقلاب، دفاع مقدّس وکسب استقلال کشور، از جان عزیز خویش گذشتند.

این جانبان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ ازعموم مردم بصیر ، ولایی و غیور استان دعوت می نماییم همچون سایر هم وطنان؛ با حضور گسترده و خروشان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن که جشن بزرگ وملی پیروزی انقلاب اسلامی است ؛  با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) ، مقام معظّم رهبری و شهدای گران قدر تجدید بیعت و جلوه های عظمت وصف ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا ان شاءا... باردیگر؛ موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم الهی ؛ خصوصا آمریکا و صهیونیسم غاصب  فراهم گردد.

 

 وعده دیدار ما: روز دوشنبه ، 22 بهمن 1397 در سراسر استان اردبیل

 

  سیدحسن عاملی                                                         اکبر بهنام جو

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل                      استاندار اردبیل

 

نظر شما