#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

آغاز ضیافت چهل سالگی

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۴۸:۵۱
کد خبر: ۸۱۱۰۲۸
آغاز ضیافت چهل سالگی
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور انبوه اقشار و گروههای مختلف مردمی از زائران بارگاه منور امام رضا و شهروندان مشهدی در این کلانشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، طلیعه این همایش ملی قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران از میدان 15 خرداد بود و سپس انبوه راهپیمایان وفادار به نظام جمهوری اسلامی، آرمانهای امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با مشتهای گره کرده و شعارهای انقلابی حرکت خود را به سمت سمت حرم مطهر رضوی آغاز کردند.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به همراه سایر مدیران و مسئولان استان دوشادوش مردم در این راهپیمایی شرکت کرده اند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای 'الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل' و در دست داشتن پلاکادرهایی با نوشته هایی نظیر 'چهل سال افتخار، چهل سال چالش و چهل سال شکست آمریکا' چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در ادامه این حماسه مردمی راهپیمایان با اجتماع در صحن جامع رضوی به سخنان تولیت آستان قدس رضوی گوش فراخواهند داد و در پایان قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 1397 قرائت می شود.

 

نظر شما