#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیمه خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۷:۰۳
کد خبر: ۸۱۱۰۶۵
انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیمه خواهد شد
نماینده مردم شهرستان های دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب و نظام را از زیاده های دشمن بیمه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سید احسن علوی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع اصحاب رسانه های کردستان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای نمایش وحدت و همدلی ملت ایران در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر دفاع از انقلاب و نظام از دیگر مولفه های مهم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شمار می رود.

علوی گفت: ۲۲ بهمن اساسی ترین و مهمترین رویداد سال جاری است و با توجه به شرایط فعلی و جنگ اقتصادی علیه کشورمان ملت ایران امروز با حضور خود در صحنه بار دیگر ثابت کردند که همواره حامی جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

وی افزود: دنیا امروز حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به نظاره می نشیند و بدون شک حضور حداکثری مردم بار دیگر انقلاب و نظام را مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن بیمه خواهد کرد.

نماینده مردم دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار همراهی مسئولان و مردم در راستای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی شد و اظهار داشت: وحدت و همدلی و حضور مستمر در صحنه دفاع از نظام و انقلاب یکی از مهمترین نیازهای کشور در شرایط حساس کنونی است.

نظر شما