#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

نوبخت: کاستی‌ها با مشارکت مردم برطرف می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۷:۵۸
کد خبر: ۸۱۱۱۰۶
نوبخت: کاستی‌ها با مشارکت مردم برطرف می‌شود
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: کاستی‌ها با مشارکت مردم بر طرف می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در مراسم پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل افزود: لازم است با تبعیت از رهبری فرزانه و با مشارکت خود مردم کاستی‌ها رفع شده و ایستادگی در مقابل ترفند‌های دشمن تداوم یابد.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های دشمن ملت ایران با ایستادگی و هوشیاری انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در ادامه دشمن با جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی در برابر تفکر دینی و حکومت جمهوری ایستادگی کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: مردم ایران با تبعیت از اندیشه‌ای مقدس و اسلامی و رهبری فرزانه با نه گفتن به شرق و غرب، حکومت جمهوری اسلامی را برگزید که یک راس آن ملت، راس دیگر رهبری مجتهد و اسلام شناس و راس سوم اسلام است.

نوبخت با تاکید بر اینکه ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده و ملت ایران همچنان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ملت ایران در مقابل لشکر کشی ۱۱ لشکر و در ادامه در مقابل تحریم‌ها ایستاده و امرور ایران با تبعیت از رهبر فرزانه در رتبه ۱۸ اقتصاد دنیا و رتبه ۱۵ قدرت علمی دنیا ایستاده است.

وی با بیان اینکه مطابق آمار مرکز آمار ایران ۶۶ میلیون نفر جمعیت ایران زیر ۵۰ سال هستند و انقلاب را از نزدیک ندیده‌اند، تصریح کرد: امروز ارزیابی‌ها از انقلاب اسلامی و اینکه آیا بر محور حق بود یا نه مثبت است و برای استقلال و آزادی ملت ایران جوانان و انسان‌های آزاده بسیاری جانفشانی کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: امروز ایران اسلامی پیشتاز علوم هسته‌ای و نانو و هوافضا بوده و دانشمندان ایرانی در کهکشان‌ها به دنبال رفاه بیشتر بشریت و مردم ایران هستند.

نوبخت گفت: امروز باید از نسلی که انقلاب را ندیده پرسید که آیا انقلاب اسلامی در تحقق اهداف خود موفق بوده که وضعیت فعلی کشور با وجود تمام کاستی‌ها که هر حاکمیتی نیز می‌آمد نمونه‌هایی مشاهده می‌شد، نشان می‌دهد انقلاب اسلامی در تحقق اهداف موفق است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز