#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

۲۲ بهمن ماه روزی ملی و فصلی مهم از شناسنامه سیاسی کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۱:۲۷
کد خبر: ۸۱۱۱۰۸
۲۲ بهمن ماه روزی ملی و فصلی مهم از شناسنامه سیاسی کشور است
معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، ۲۲ بهمن ماه را یک روز ملی در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: این روز بخشی از هویت و شناسنامه سیاسی ایران اسلامی است که با هیچ نقشه و توطئه ای از سوی دشمنان جمهوری اسلامی، موجب فراموشی از یادهای مردم و ملت انقلابی نخواهد شد.

​به گزارش خبرنگار برنا،«خسرو ارتقایی»، صبح دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه شهر کرج در مصاحبه با خبرنگاران گفت: موقعیت شناسی، بصیرت و آگاهی این ملت و نهیب و فریادهای توفنده شان همواره موجب عقب راندن دشمنانش شده و این اراده مردم همواره معادلات دشمن را بر هم زده است.

وی با بیان اینکه حتی مشکلات اقتصادی هم سد صفوف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشده است، افزود: حضور حداکثری مردم در این روز مهم، نشان از قدرت تحلیلگری مسائل دارد و این سطح از درک شرایط از سوی مردم قابل تقدیر است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه با بیان اینکه دهه فجر تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوارمان است، افزود: در حالی که دشمن نقشه دارد تا مردم انقلاب را از یاد ببرند اما امروز شاهد آن هستیم که همین مردم با حضورشان فریادی بر جاودانگی و مانایی روزهای انقلاب است.

**۲۲ بهمن ماه روز تولد انقلاب در شناسنامه سیاسی کشورمان است

معاون استاندارالبرز همچنین با بیان اینکه امروز، انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان را تغییر داده است، تصریح کرد: راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در جهان یک پدیده بینظیر و بخشی از شناسنامه سیاسی کشورمان است.هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمیبیند و به یاد ندارد.

 مهندس ارتقایی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و تجلی صلابت ملت ایران است، این روز مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ی شرائط به میدان می آیند و این حرکت ارزشمند، پاسخی است به اینکه که اگر کسی بخواهد ملت ایران را تحقیر کند با ضربه متقابل ملت مواجه می‌شود.

​وی افزود: مردم شهر کرج امروز با حضورشان، بهمن تاریخی دیگری را رقم زدند که در حافظه تاریخ سیاسی این کلانشهر به ثبت رسید و جاویدان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز