#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

استاندار مرکزی: ملت رشید ایران قهرمانان همیشه در صحنه انقلاب هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۳:۵۴
کد خبر: ۸۱۱۱۳۴
استاندار مرکزی: ملت رشید ایران قهرمانان همیشه در صحنه انقلاب هستند
استاندار مرکزی گفت: حماسه 22 بهمن آوردگاه و نمایه مقاومت مردمی در برابر سیاست های استکباری و مهر تایید به حاکمیت نظام اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده   در جریان راهپیمایی 22 بهمن در شهر اراک  گفت: ملت رشید ایران قهرمانان همیشه در صحنه انقلاب هستند و همواره تمام قدر در برابر سنگ اندازی دشمنان ایستادگی کرده و قاطعانه حافظ حریم ولایت فقیه و آرمان های نظام اسلامی بوده اند.

وی یادآور شد: توسعه و آبادانی ایران اسلامی در چهار دهه حیات باعزت نظام اسلامی در سایه وحدت و عقلانیت مردم و راهبری داهیانه رهبر معظم رقم خورده و ملت شریف ایران اسلامی سرمایه اصلی کشور و جز لاینفک از تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور معنادار مردم در حماسه 22 بهمن آوای پوشالین بوق های تبلیغی دشمن و توطئه های نرم استکبار را در هم شکست و بار دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی پیام مقاومت در برابر ظلم را به جهان مخابره کردند.

آقازاده ادامه داد: حضور سبز مردم در راهپیمایی پیروزی انقلاب پاسخ کوبنده به بدخواهی دشمنان نظام اسلامی است و بار دیگر ملت فهیم ایران اعلام کردند که تهدید و تحریم دشمن تاثیری در اراده آهنین آنان ندارد.

وی گفت: سلاح نظام اسلامی در برابر دشمنان سرمایه مردمی است و بلوغ سیاسی ملت در عمر با عزت انقلاب اسلامی هراس دشمنان را بیش از پیش برمی انگیزد.

استاندار مرکزی افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی مردم با حضور معنادار در راهپیمایی 22 بهمن یکپارچگی و حمایت جانانه از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از گفتمان زورگویی بیزار هستند.

آقازاده عنوان کرد: انقلاب اسلامی دارای سه مولفه محوری دینداری، رهبری و حضور مردمی است که امروز جلوه های بالنده آن در جشن 40 سالگی نظام ظهور یافته و ریشه های تنومند انقلاب اسلامی مستحکم تر و سایه آن گسترده تر است.

وی با تقدیر از مردم فهیم استان مرکزی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردمی تکلیف مدیران را نسبت به قبل سنگین تر کرده و برای خدمت با آمادگی و انگیزه بیشتر در صحنه خواهند بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان داد مردم همواره در صف اول مقابله با توطئه های دشمنان هستند مسئولان پشت سر آنان قرار دارند.

آقازاده ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آگاهانه است و با زمان شناسی نقشه شوم دشمنان برای آسیب زدن به انقلاب را به موقع خنثی می کنند.

وی اظهارداشت: سیل خروشان مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته چشم جهانیان را مبهوت کرد و بار دیگر انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشت.

استاندار مرکزی افزود:در شرایط فعلی که دشمنان با تمام توان سعی می کنند به کشور آسیب برسانند، این اتحاد و انسجام مردم بسیار مهم است.

آقازاده اظهار داشت: در چهلمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی زن و مرد، پیر و جوان به مراسم راهپیمایی آمدند تا نشان دهند پای این انقلاب و نظام ایستادند.

 

نظر شما