نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۸۱۱۱۸۰
ملت ایران  با حضور  در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کردند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی از تهدیدهای استکبار جهانی واهمه ندارد و راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی قاطع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی در جمع راهپیمایان 22 بهمن اراک ، افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی یکبار دیگر به حمایت از ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه به صحنه آمدند تا به جهانیان ثابت کنند با قدرت بیشتری نسبت به گذشته در پاسداری از خون شهدا حرکت می کنند. 

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور بی سابقه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان داد که هیچ قدرتی توان رویارویی با آنان را ندارد و تا آخرین قطره خون خود از آب، خاک و انقلاب خود صیانت می کنند. 

امام جمعه اراک افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی با راهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و از طرفی پشتیبانی همه جانبه ملت هر روز تنومندتر از گذشته شده تا اینکه امروز به بار نشسته و در سایه وحدت طلیعه پنجمین دهه خود را تجربه می کند. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی با تحریم های اقتصادی ظالمانه و دامنه وسیعی از تبلیغات مسموم کوشیدند تا بین مردم و مسئولان فاصله انداخته و بی اعتمادی را بسط دهند اما، ملت فهیم با حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کرده و عشق خود را به انقلاب و ولایت فقیه فریاد زدند. 

وی ادامه‌داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن شکرگزاری به درگاه خداوند به خاطر این نعمت هایی است که به وسیله انقلاب اسلامی به ملت ایران عرضه شده و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی شکر لین نعمت بزرگ را به جا آوردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز