با حمایت حوزه هنری استان کردستان؛

نمایشگاه تابلو های خط ثلث و نستعلیق در سنندج دایر می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰:۱۴
کد خبر: ۸۱۱۳۸۵
نمایشگاه تابلو های خط ثلث و نستعلیق در سنندج دایر می شود
با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آثار خوشنویسی رضا حاتمیان و مسعود شاه محمدی در قالب تابلوهای ثلث و نستعلیق تحت عنوان آن قلم در سنندج به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ نمایشگاه آثار خوشنویسی رضا حاتمیان و مسعود شاه محمدی با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج دایر می شود.

این نمایشگاه نخستین تجربه همکاری مشترک دو خوشنویس توانمند کوهدشتی و سنندجی 40 تابلوی خوشنویسی خط ثلث و نستعلیق آثار رضا حاتمیان در بخش ثلث و اثار مسعود شاه محمدی در خط نستعلیق به نمایش در می آید.

این نمایشگاه که مجموعه ای از آخرین آثار این دو هنرمند توانمند را در فاصله دو سال گذشته شامل می شود سه شنبه 23 بهمن ماه ساعت 17 افتتاح و پس از بازگشایی به مدت 11 روز تا 4 اسفند ماه 97 در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

رضا حاتمیان از هنرمندان توانمند کردستانی متولد 1353 کوهدشت استان لرستان است که هنرخوشنویسی را ابتدا زیر نظر اساتید خوشنویسی علی محمدی و احمد عبدالرضایی از ثلث نویسان نامی کشور آغاز و موفق به اخذ مدرک ممتاز خوشنویسی در خط ثلث شده اند.

مسعود شاه محمدی نیز متولد 1370 سنندج که خوشنویسی را زیر نظر اساتید توانمند خوشنویسی کردستان و کشور از جمله استاد دکتر فاتح عزت پور و استاد سعید قادری در سنندج آغاز  کرد و در محضر استاد میر حیدر موسوی نیز تلمذ نموده و موفق به اخذ مدرک فوق ممتاز خوشنویسی در خط نستعلیق شده است.

در این نمایشگاه آثار بزرگان شعر و ادب فارسی و کردی در قالب 20 تابلو خوشنویسی خط ثلث و 20 تابلوی خوشنویسی خط نستعلیق به نمایش گذاشته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز