نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی :

امنیت پایدار مبنای توسعه همه جانبه در کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۹:۳۱
کد خبر: ۸۱۱۴۸۷
امنیت پایدار مبنای توسعه همه جانبه در کشور است
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با امام جمعه و فرمانده انتظامی این شهرستان از کارنامه درخشان نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، "محمد خدابخشی" به مناسبت دهه فجر در دیدار با حجت الاسلام " محمد علی ارزنده " امام جمعه و سرهنگ "عباس محمدی" فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت کشور و به تبع آن در شهرستان بسیار عالی عمل کرده است گفت: همه ما قدردان خدمات ارزشمند پلیس هستیم.

او افزود: امنیت پایدار مبنای توسعه همه جانبه در کشور است و برای نیروی انتظامی و امنیت آفرینان ایران اسلامی آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، وحدت و همدلی بین مسئولان را زمینه تحقق آرمان های نظام دانست .

اوبیان کرد : نیروی انتظامی هر روز در جای جای نقاط این کشور با تقدیم شهدا ، به وظیفه خود عمل کرده و امنیت پایدار را در جامعه فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز با قدردانی از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی امام جمعه شهرستان اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان شاهد رونق هرچه بیشتر شهرستان و منطقه باشیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه بین بیکاری و ناهنجاری ها و جرایم ارتباط مستقیم وجود دارد افزود: با ریشه کن شدن فقر و بیکاری ، شکوفایی اجتماعی در سطح شهرستان حاصل می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحکیم پایه های امنیت مستلزم همکاری مستمر آحاد مختلف مردم با نیروی انتظامی در دو محور پیشگیری و مقابله با جرایم بوده و نیروی انتظامی پیشگیری اجتماعی از جرایم را با جدیت پیگیری می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز