مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

فعال سازی لیگ استانی هندبال به رشد این رشته در کردستان کمک می کند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۳:۲۲
کد خبر: ۸۱۱۶۷۹
فعال سازی لیگ استانی هندبال به رشد این رشته در کردستان کمک می کند
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برگزاری لیگ های داخل استانی یکی از مهمترین راه ها برای رشد و ارتقاء هر هیأت است که هندبال کردستان باید این مهم را در نظر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات هندبال استان کردستان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، گفت: هندبال کردستان دارای پتانسیل و استعداد خوبی است که به شکوفایی نیاز دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: رشته هندبال دارای شور و هیجان بسیاری است که باید در راه شناسایی آن به مردم گام برداشته شود.

جولایی گفت: استعدادیابی و برگزاری لیگ های داخل استانی یکی از مهمترین راه ها برای ارتقاء هر هیأت است که هندبال کردستان باید این مهم را در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به سنین پایه عامل موفقیت برای هیات های ورزشی است، افزود: بزرگترین ضعف هندبال در کردستان عدم تشکیل تیم هایی در سنین پایه است بنابراین توجه به این مهم لازم و ضروری است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: هندبال تنها در سه شهرستان استان فعال است و باید رئیس جدید هیات با برقراری ارتباط با آموزش پرورش در جهت استعدادیابی و در کل شهرستان ها تلاش کند.

نظر شما