امروز رخ داد؛

معاون سیاسی استاندار کردستان از حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن قدردانی کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۹:۰۳
کد خبر: ۸۱۱۷۷۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در پیامی از حضور باشکوه مردم قدردان کردستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری کردستان، در پیام حسین خوش اقبال آمده است:

حضور پرشکوه و غرورآفرین ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص استان کردستان در راهپیمایی چهلمین بهار انقلاب اسلامی، نشانه پویایی و بالندگی، وحدت و انسجام ملی و اهمیت به آرمان های آزادی خواهانه انقلاب اسلامی بود.

دراین میان مشارکت و حضور هوشمندانه فعالان حوزه های سیاسی و مدنی استان اعم از جریان های سیاسی (اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالیون و مستقلین و ... ) و فعالان حوزه های اجتماعی از سازمان های مردم نهاد تا تشکل های مدنی و صنفی و هنری، اصحاب رسانه، صاحبان قلم و اندیشه، بیانگر هوشیاری و توجه همه به کانون مشترک حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و البته لبیک زیبنده به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و یکپارچگی  جامعه اسلامی بود.

همچنین حضور پرشور روحانیون، طلاب وفرهنگیان به خصوص دانشجویان دانشگاههای استان، نمایش جلوه های ایمانی، علمی در قالب وحدت حوزه و دانشگاه بود و نشان داد شور و شوق انقلابی همراه با عقلانیت و مدنیت، پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی ایجاد نموده تا بتواند تهدیدها و توطئه های دشمنان را در مسیر رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب خنثی نماید.

اینجانب ضمن تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه استان به مناسبت خلق این حماسه بزرگ و بیاد ماندنی، از خداوند متعال توفیق همه ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی بالاخص مردم وفادار کردستان را در پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی  خواستارم.

بی تردید حضور گسترده شما مردم عزیز و مسئولیت پذیراستان کردستان در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مسئولیت خطیر خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در استان برای خدمت هرچه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، سنگین تر می کند. امیدوارم  خدمتگزاری بیش از پیش مسئولین بتواند پاسخ شایسته به مردم عزیز استان کردستان در برهه های سرنوشت ساز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز